2013-08-20

Mediowo na zielono

 Jakiś czas temu zakochałam się w mediach i od tego czasu baaardzo często pojawiają się na moich pracach, co nietrudno zauważyć. Tym razem wrzuciłam mediowe co nieco na LO, którego bohaterką jest moja kilkuletnia mama: 






Scrap ten powstał dla pewnego miejsca, które od niedawna funkcjonuje w sieci i którego jestem częścią. Jeszcze trochę i zacznę wyskakiwać z Waszych lodówek, ale co zrobić, Beaci nie mogłam odmówić ;) 
Zapraszam do CraftBaru, znajdziecie tam co nieco do chlapnięcia i nie tylko :P


Skład: papier kraftowy, maska, mgiełka (ta, ta, ta i ta), pasta strukturalna, farbka, tekturowy border, motyle, taśma samoprzylepna, wstążka, dodatki z masy MS, Distressy, wycinanki z maszynki oraz wstążka.
Dziękuję za uwagę :*

21 komentarzy:

  1. Mediowe cudo :) Bardzo fajna praca, każdy element idealnie dopasowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LO boskie -cudne kolory.
    Kochana ja to bym się cieszyła jakbym miała takiego lodówkowego Chimerdżina, otwieram i od razu mam to co chcę bez konieczności myślenia "co na obiad" lub "co ja bym dobrego zjadła" ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny :) bardzo mi się murkowa faktura podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Media są fajne :) Bardzo ciekawie je prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie :) i ten murek jest świetnym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny, tło potwornie mi się podoba. Może sama też się do mediowania kiedyś przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne LO. Dodatki fantastycznie połączone...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te mediowe cegiełki...i Anemonkowy border :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne! Wspaniała pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna praca! wspaniałe tło i dodatki, no i zdjęcie takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne Lo. Świetnie wyszło, to tło z cegiełek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cegły są boskie i fajnie łączą się z całością :)
    Dodam jeszcze, że Chimerki nigdy za wiele! :) Wyskakuj nawet z lodówek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mediuj jak najwięcej, bo wychodzi Ci to fantastycznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjątkowe chwile i wyjątkowy scrap. Pięknie zmediowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo zmieniłaś modelkę ;) Praca piękna, bardzo podobają mi się kolory, są dobrze dobrane. Przemyślane LO ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace zawsze mnie inspirują :).. Cudownie używasz mediów, a ja powinnam się od Ciebie uczyć :D.. Pięknie! Jak zwykle :)..

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie pasuje tu ten brązowy papier! Cegiełka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie mediuj jak najwięcej! :) Dzięki nim bardziej widoczny jest Twój charakterystyczny styl.
    Scrap zachwyca każdym, najdrobniejszym szczegółem.
    Gratuluję kolejnego DT! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne Lo , gratuluję . Ja z mediami nie potrafię .... czekam na część .... hasełka

    OdpowiedzUsuń