2013-04-05

Zielona magia

Na ostatnią chwilę zdecydowałam się zrobić scrapa do palety kolorystycznej Primy. Cudne zielenie połączyłam z magią, czyli z najnowszym wyzwaniem Na Strychu:


Po raz kolejny przerzuciłam na papier moje marzenie o magicznym ogrodzie:



Zdjęć jest dużo, bo tym razem nie mogłam się zdecydować ;)










Skład: papiery Prima, wstążka i ćwiek ze scrap.com.peelu, wycinanki z maszynki i dziurkaczy, tekturka Anemone, taśma samoprzylepna, motylek z masy plastycznej MS oraz Distressy (Vintage Photo i Walnut Stain).

Dziękuję za uwagę :*

P.S. Przeprowadziłam losowanie, Wiewióro, proszę o Twój adres na maila.

23 komentarze:

  1. Jest moją ulubioną Twoją pracą! Przecudowna! Te skrzydełka, rozdarcie, wstążka... aaah, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!...ile detali...i tak bardzo romantycznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Chociaż uwielbiam minimalizm, Twoja aranżacja jest wprost bajeczna... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście magiczny... i uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo! Jaki piękny! Podoba mi się baaardzo! :3. I gratuluje Wiewiórze. Ja tam nigdy nic nie wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już ją widziałam i wiesz jak opisałam. Nie nadaje się do druku:D Jest to chyba najbardziej niesamowita tego typu praca, jaką do tej pory widziałam u kogokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny romantyczny scrap o marzeniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity i niezwykle romantyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyl jest! :) Tajemniczy ogród i piękna ilustracja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny!!! Świetne jest to "rozcięcie", do tego warstwy, kolory, motyl ...

    OdpowiedzUsuń
  11. magiczny :) sama nie wiem, co podoba mi się w niej najbardziej :D najpierw stwierdziłam, że rozdarcie, później, że motyl, później, że jednak kolory, a to po prostu wszystko jest cudne :D
    to chyba moja ulubiona praca z Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajer po prostu powalający na kolana !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny bajkowy klimat wyczarowałaś. :)
    Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDO! i tyle detali, jak zawsze zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. baaardzo fajna, klimatyczna praca :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny, skrzydełka są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe, cudowne .... ! Zachwycające !

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne są te przedarcia i szarpania. Reszta tez otoczona magią. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  19. Chimero, wspaniale wpisalas sie w to wyzwanie pozostajac przy swoim stylu. Pieknie udarlas papier,a wystajaca spod niego koronka dodaje tylko uroku... Motyw skrzydel bardzo mi sie podoba, ogrod tym bardziej. Cudowny skrapek... Powodzenia Ci zycze. To chyba tez moja ulubiona Twoja praca (z tych, ktore widzialam do tej pory) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny scrap :).. Szczególnie podoba mi się motylek na zdjęciu ;). Pięknie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń