2012-09-27

Z motylem i kratką

     Bardzo, bardzo Wam dziękuję za gratulacje i za wszystkie miłe słowa :* Mam nadzieję, że za dwa lata znowu będę mogła pochwalić się nowym tytułem ;) Zrobiłam już pierwszy krok w tym kierunku i znowu jestem na I roku. Kończę już z tymi studenckimi sprawami, bo dzisiaj w końcu mam do pokazania coś scrapowego, zostawiam więc taga i uciekam dalej kibicować naszej Agnieszce:


Skład: papier TSC, stemple Agateria (rozetka i zawijas) oraz motyl ze stempell&kartoon.

Dziękuję za uwagę :*

8 komentarzy:

  1. mi jeszcze trochę więcej zostalo nauki, a już mi się kompletnie nie chce :PP no ale na pewno będziesz mogła się pochwalić :PP a co do scrapowego taga to jest prześliczny :) bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MiC! Cudo! Ten motyl jest bossski! I ta koronka pod spodem. Mam od Ciebie dwie i boję się ich użyć - że je niewłaściwie wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowy ten tag, to że moje ulubaśne cieniowania to już wiesz no i fakt, iż kolorki co mi w duszy grają też nie powinien Cię dziwić. Zatem cóż ja mogę powiedzieć - Cudo po prostu i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny - ja z tagami mam problem - nie wiem za bardzo co z nim potem można zrobić... to po prostu taka ozdobna zawieszka? Jeden nawet kiedyś dostałam, to sobie powiesiłam na regale ;) Chociaż dodatek do prezentu byłyby z tego fajny^^

    OdpowiedzUsuń
  5. :) prześliczny - uwielbiam praktycznie wszystko co ma motyw koronki i motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko! Chyba się skuszę na ten rozetkowy stempelek- śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny! Wspaniale wkomponowałaś stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wystemplowany tag ;) i ten motyl piękny

    OdpowiedzUsuń