2012-08-07

Wakacyjne wspomnienia cz. 1

    Wracam po krótkiej przerwie. Na forum zorganizowałyśmy sobie kolejną obdarowankę, tym razem dotyczyła wakacji, a konkretniej przechowywania wspomnień z wakacyjnych wyjazdów, przygód itd. Stwierdziłam, że najlepszym rozwiązaniem (numer jeden, bo jest też numer dwa ;)) będzie zrobienie pamiętnika, w którym będzie można opisać wszystkie najcenniejsze momenty. Ten poniżej poleciał do eli:


  Przy bindowaniu zaliczyłam wieeeelką wpadkę, na szczęście udało mi się ją zamaskować, tak przynajmniej myślę ;)

Skład: papier z Magicznej Kartki, taśma samoprzylepna, kwiatki, głównie z WOC, wycinanki z dziurkaczy i maszynki oraz stempel.

Notes zgłaszam na wyzwanie Artimeno:


Dziękuję za uwagę :*

13 komentarzy:

  1. świetnie Ci wyszedł ten pamiętniczek na zapiski z wakacji :) super pomysł :) ja nic nie widzę z tej wpadki więc chyba nie była zbyt wielka, albo jesteś geniuszem kamuflarzu :PP pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, to teraz wszyscy szukają wpadki :D ja dopiero teraz zauważyłam, że masz cincha, burżuju :) ale wpadki nie widzę, teraz będzie mnie to męczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny pamiętnik, wpadka dobrze zakamuflowana, bo jej nie widzę. A co do notesów to na razie podziwiam u innych - bindownicy brak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny pomysł! A jakie wykonanie! Może ogłoś konkurs: kto zgadnie, na czym polega wpadka?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadki nie widać, pamiętnik wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, klimatyczny i wakacyjny pamiętnik :-)))

    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz połowa skaperek w Polsce kombinuje,gdzie ta wpadka :)heheh...ślicznie wyszło kochana.Bindownicy zazdroszczę,ja na razie wspomagam się kółkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Na pewno miło będzie służyć. A wpadki nie widać, więc to chyba jakaś ściema :)
    Zapraszam również do zgłoszenia pracy na konkurs- bo praca spełnia wymagania http://scrap.madehand.pl/konkurs-ii/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super :).. Bardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa :). Ślicznie to ułożyłaś. A wpadki to ja tam żadnej nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli dobrze ją ukryłam :D
    Jagodzianko, świetny pomysł ;)
    Dziękuję Wam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i wspaniałe wykonanie! Jak wszyscy o wpadce, to ja też;) a skoro jej nie widac, to tak myślę (ale zapewne się mylę:), że po prawej stronie umieściłaś taki duży szlaczek dziurkaczowy, to może pod nim same dziurki do bindowania ukryłaś;)Tak, czy tak, praca śliczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, klimatyczna okładka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Artimeno. Zapraszamy ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale klimacik:) Bardzo ładny album...

    OdpowiedzUsuń