2012-06-19

Ramka na miłość

    Poprzednio pokazałam pamiątkę, dzisiaj czas na jej koleżankę, ramkę. Całość powstała na papierze Primy- Romantique, dodałam scrapińcowy napis, który potuszowałam białym tuszem Latarni Morskiej. Dorzuciłam jeszcze zembossowane zawijasy, perełki (te wpłynie również) oraz wycinanki z dziurkaczy MS (ten i ten). Całość oczywiście mocno poszarpałam, potuszowałam distressami (Vintage Photo i Walnut Stain) i spsikałam różową mgiełką Perfect Pearls Mists (interference red), niestety na zdjęciu (robionym na bardzo szybko) widać tylko mokry papier, zamiast pięknego błysku ;)


Dziękuję za uwagę :*

11 komentarzy:

  1. Bardzo urokliwy domeczek :) (mam słabość do domków ;))) Świetnie wygląda ten biały embossing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowa ramka, będzie piękną oprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!! fajna rameczka w niestandardowym formacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam zielonego pojęcia czemu, ale połączenie miłości i domku zawsze mnie zachwyca :)
    Pewnie milion razy to pisałam, ale jak napiszę jeszcze raz to się nic nie stanie: uwielbiam Twoje szarpania i tuszowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Chimerku kochany aleś nam tu domowe ognisko miłości zaprezentowała. Domek cudny i te detale jak zawsze mnie powalają. Uwielbiam Twoje perełki, masz do nich stanowczą rękę i wychodzą Ci równiuśkie takie jak spod szablonu hahaha ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny domek dla miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy tworzysz. Trzymam za siebie kciuki podczas losowania Twojego candy i jednocześnie zapraszam Ciebie na moją rozdawajke.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramka jest FANTASTYCZNA!!!!!!

    Pozdrawiam, jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. jest śliczna, trochę jak taka wyjęta z innego, jakiegoś lepszego, piękniejszego, idealnego świata. aż mi się oczka świecą :))

    OdpowiedzUsuń