2011-11-30

Czekolada "po klasycznemu"

Zgodnie z zapowiedzią przedstawiam Wam czekoladowego kandydata numer dwa. Jest to ramka, trafi do mojej cioci, która pod koniec sierpnia została babcią i czasami jeszcze zamiast babcią, nazywa się ciocią ;) Czas się przestawić. W planach mam kolejną ramkę, dla kolejnej cioci- już babci, więc to nie koniec. Ramkę zgłaszam na wyzwanie w Scrapcafe:


Skład: mój ulubiony papier z CraftHouse, gaza, kwiatki Prima, róże i zawieszka z WOC, napis ze Scrapińca.

Dziękuję za uwagę :)

11 komentarzy:

  1. wow! czekoladowa na maxa! bardzo podoba mi ise ta gaza pod kwiatami,super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna praca :) aż nabrałam ochoty na czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna! trochę romantyczna, bo te kwiatki,a trochę bałaganiarska i nie spod linijki, bardzo to ze sobą gra

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna :)Chciałabym tak umieć komponować kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rameczka, wspaniale czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, piękna! :)
    Ps. a co do domków! :) Próbuj! A ja czekam na efekty!! :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne barwy!! Wyszła znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna!! Bardzo urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna rameczka :)). Przepiękny prezent dla babci-cioci :-))

    OdpowiedzUsuń