2010-06-13

Pudełka i fabryczne candy

Ostatni tydzień, w czasie przerwy między egzaminami, spędziłam w domu, więc mogłam sobie trochę poscrapować. Powstało trochę różnych rzeczy. Między innymi śmieciuchowy notes:


I pudełka, dwa pierwsze porwała mama:




A ta sierotka szuka nowego właściciela:

W związku z tym i nie tylko z tym, bo zbliżają się moje okrągłe urodziny, pierwsze z 2 z przodu:) zapraszam na candy. Zasady chyba każdy już dobrze zna, ale na wszelki "W" przypomnę:
1. Wpisujemy komentarz pod postem do 28 czerwca.
2. Jeśli ktoś ma bloga, to proszę o zamieszczenie informacji o zabawie.
3. W dniu moich urodzin tj. 29 czerwca ogłoszę wyniki, do wygrania, jak już wcześniej wspomniałam, powyższa sierotka, którą jeszcze odpowiednio wypełnię :)
Zapraszam do udziału w zabawie!!

40 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza się ustawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja druga ustawiam się w kolejce :)
    Mam tylko pytanie, czy te pudła robiłaś sama, czy scrapowałaś gotowe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja zajmuję kolejkę po takie sliczne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Galaxia, to są te słynne empikowe pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja się ustawiam w kolejce, choć nie mam bloga. :) pudeła są cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczko ustawiam się w kolejce. Będzie w sam raz na nowe mieszkanie.

    www.karola-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej się przyłączę, piękne pudełeczka tworzysz:)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zabawię się wraz z innymi tym bardziej że to pudełko jest cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się ustawię w kolejce :)
    Informacja w zbiorczej notce:
    http://scrapowanie-linaewen.blogspot.com/2010/06/candy-rozdaja.htmlChętnie się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, śliczna ta Twoja sierotka :D Bardzo chętnie przygarnę ;)
    http://gosiak-scrap.blogspot.com/2010/06/cukieraski-u-innych.html

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja chętnie zaopiekuję się Twoim pudełeczkiem;) Informacja o tutaj: http://kasmatka.blox.pl/2010/06/Zalegle-ATC.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja chętnie adoptuje taką sierotkę :D Info w słodkim poście
    http://takaya-scrapuje.blogspot.com/2010/06/czerwiec-slodyczami-stoi.html

    OdpowiedzUsuń
  14. a kto by nie chciał takiej sierotki przygarnąć? Ja się również w kolejce po nią ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień Dobry

    Te pudełka mają duszę więc swój e-mail
    wpisać muszę.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tu jest u Ciebie. No i pudełeczko śliczne, żal byłoby nie dać sobie szansy na opiekę nad nim... :)
    A ja zapraszam do siebie. Również coś rozdaję! http://emmawpodrozy.blogspot.com/2010/06/emma-rozdaje-prezenty-nie-wiem-czy.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. No to i ja się ustawiam w kolejce po pudełeczko :) pozdrawiam

    http://artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, uwielbiam pudełeczka różne różniste :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. staję w szeregu po śliczne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojjj chętnie przygarnęłabym tę sierotkę, z mojego pudełka wylewają się już kolczyki i szukam dla nich nowego lokum! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapisuję się, a jakże:):):)
    cudne pudełeczko wyszło spod Twoich paluszków:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również zapisuję się do kolejki po pudełeczko :) informację już podaję u siebie na blogu :) I zbieram się do poznawania Twojego blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne pudełka tworzysz :) zapisuję się na cukiereczki. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne, że och! Może się poszczęści :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ustinika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja staje cichutko w kolejeczce i przy okazji sto lat, sto lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja;D
    http://handmadebyfantazja.blogspot.com/

    Po za tym dużo słonka i słodyczy;)
    Wszystkiego naj najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudełko jest cudne i bardzo by mi się przydało :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj i ja chętnie pudełeczko takie owe piekne przygarnę:) W sam raz na słodycze;)

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze mówiąc, to mam już pomysł, co do tego pudełka schować ;) Przyciągam je do siebie myślami!! ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. to i ja chętnie przyjmę tęs ierotkę pod swój dach :D

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja biorę udział w zabawie. Oto link: http://czekoczyna.blogspot.com/2010/06/candy-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Sto lat... sto lat.... wszystkiego naj z okazji nadchodzących urodzinek :D a co do sierotki, z chęcią podejmę się adopcji ;)

    Pozdrawiam ciepluchno... Kinia

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuje sie i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/06/candy-cd.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdążyłam:D Jeszcze zdążyłam:)

    Pudełeczko piękne!!!:)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego naj z okazji urodzinek!
    Piękne pudełka!
    Sierotka przypadła mi do gustu, więc się po nią zgłaszam!!!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marta
    Może jeszcze zdążę...
    Śliiiiiiczne...
    martoovka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ufff... Jeszcze 28, a zatem mam szansę dopisać się do ogonka.
    Pudełeczko cudowne!
    Nie przypadek to sprawił, że zajrzałam do Ciebie!
    Cieszę się, ponieważ będę zaglądała częściej...
    Wspaniałości, bowiem tworzysz a ta samotna sierotka jest jedną z nich-samą wspaniałością.!

    Info. u mnie: http://chwilapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. no i się spóźniłam:( ciekawa jestem, komu przypadnie zaszczyt otrzymania tego pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  39. 100 Lat - już dziś :)
    zapiszę się i ja, moze mnie też tu jakoś wiesz... wciągniesz ^^ bo już jestem nieblogowa - albo na razie :p

    pudełko śliczne, takie ... dziewczęce, ale eleganckie, moja Córa chętnie by je przygarnęła, bo to 5,5letnia fanka ręcznie wykonanych pięknych przydasiów i zabawek- na pewno wszystkie zamieszkałyby w takim cudnym pudle :)

    POZDRAWIAM CIEPŁO!

    - Ewelina - enid85.blogowy.adres@gmail.com
    *****
    http://pl.fotoalbum.eu/enid

    OdpowiedzUsuń