2012-04-30

Na torebce

   Postanowiłam przyłączyć się do torebkowej zabawy na blogu "scrapki.pl wyzwaniowo". Zmieniłam płeć mojej torebce, która w pierwszym wcieleniu miała przechowywać kanapki, i od dzisiaj mam wiosenny obrazek:


sznurki są, nawet dwa:


jest również coś metalowego- zawieszka:


obrazek już znalazł swoje miejsce:


Skład: papier Farmhouse Crate Paper, papier tildowy ze Scrapgalerii, Tilda, wycinanki z dziurkaczy i maszynki, kwiatki, metalowa zawieszka oraz kwiatki z WOC, tete i te ;)

Obrazek zgłaszam również na wyzwanie WOC- FANCY FOLDS.

Dziękuję za uwagę :*

12 komentarzy:

  1. ale fajnie Ci ta Tilda wyszła! widać że to twoje papierki ulubione:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak szybko się kończą ;)

      Usuń
  2. Świetny obrazek! Fajny kontrast pomiędzy surowością torebki a różowymi papierkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny ten obrazek!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna...piękne kolory...i nie wiem ,czy to podłużny kształt torebki czy sama Tilda ale na tej torebce wygląda jakby miała z metr wysokości :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajna torebka Ci wyszła! zdolniacha!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for joining us at WOC with your beautiful project!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca! I te kolorki! Mrrr... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne nowe wcielenie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, słodki obrazek;
    tak na marginesie Chim, jeszcze całkiem niedawno w życiu bym cię nie posądziła o zrobienie takiego ... ja rozumiem, że ludzie się zmieniają, ale żeby w takim tempie?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu lubię eksperymenty :)

      Usuń
  10. przepiękna! i niesamowicie radosna :)

    OdpowiedzUsuń